مرثيه هويزه از شبکه دو پخش مي‌شود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مرثيه هويزه از شبکه دو پخش مي‌شود
نوشته شده در دو شنبه 14 دی 1389
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
«مرثيه هويزه» عنوان مستندي به کارگرداني و نويسندگي هوشنگ صدفي و تهيه کنندگي حسين ساختمانيان است که بزودي همزمان با سي امين سالروز «عمليات هويزه» از شبکه دو روي آنتن مي رود.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از روابط عمومي شبکه دو سيما، با گذشت 30 سال از واقعه شهادت دانشجويان پيرو خط امام در دشت هويزه، اين مستند به سراغ دو تن از آزادگان اين عمليات رفته و از آنها درباره وقوع فاجعه هجوم دشمن در دشت هويزه و شهيد حسين علم الهدي پرسش هايي مطرح کرده است.

اين فيلم مستند دفاع مقدس سعي دارد با گفتگو با ياران وهمرزمان شهيد علم الهدي فرماندة «عمليات هويزه» ضمن کندوکاو درباره چرايي و چگونگي شهادت رزمندگان و دانشجويان پيرو خط امام در دشت هويزه نگاهي هم به شخصيت شهيد علم الهدي داشته باشد و به همين منظور با گپ و گفتي با خانواده و همرزمان وي وجوه شخصيتي شهيد علم الهدي را به عنوان مردي مبارز، مجاهدي پيشرو و دانشجويي فهيم مورد بررسي قرار مي دهد.

«مرثيه هويزه» با تلفيقي از تعزيه و شبيه سازي لحظه هاي درگيري رزمندگان با دشمن بعثي در دشت هويزه روي آنتن خواهد رفت به گونه اي که شهادت رزمندگان، واقعه عاشورا را تداعي مي کند چرا که ماجراي عمليات هويزه و شهادت رزمندگان در دشت هويزه شباهتهاي بسياري با واقعه کربلا دارد.

مستند «مرثيه هويزه» پنج شنبه 16 دي همزمان با سي امين سالگرد عمليات هويزه ساعت 45/18 از شبکه دو سيما پخش مي شود.

ساير عوامل اين مستند عبارتند از:

مجري طرح: محمد علي پازوکي،تصويربرداران: عباسي و شهيد محمد فراهاني،تدوين: محمود پاس راد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: